lördag 15 november 2008

Hjärtatsorkester

Konserten med Hjärtatsorkester igår var jättebra. Kort men intensiv. De körde alla låtar som man ville höra. Den enda jag saknade var "Pianiseten", men den är lång och långsam. Inte som de andra med andra ord, men jävligt bra.

Jag var på konserten med Adrian, Amla, Johanna och Ellinor. Jag hade Ellinor i knät under konserten och det var typ bara vi som kunde varenda låt och det var skoj för det såg man att bandet tyckte också. Extra roligt tyckte Simon Ljungman (Gitarristen) att det var, för när Nils (Sångaren) tappade bort texten kollade Simon på mig och Ellinor, ser att vi fortfarende sjunger med, och ler stort mot oss. Skoj Skoj. Vi fick även en del i en låt till oss men det kan Ellinor få skriva om på sin blogg.

Sjukt go kväll!!

1 kommentarer:

Ellinor sa...

Ja, konserten var verkligen något alldeles extra. Kul med bilder också. Jag har ju haft min kamera med mej hela helgen och inte tagit en enda bild... så konstig är jag.

Och jag lovar att jag kommer ta upp textfrasen ur låten "Sju dagar" i min blogg.

Kramar