torsdag 20 november 2008

Presentation

Hej jag heter Josef.
Jag bor i ett indiantält.
Jag har en flickvän.
Hon bor inte i ett indiantält.
Jag ser ut så här:



Andreas i min klass har alltid tyckt att jag borde raka mig för det är smidigt. Så det tyckte jag att det kan han la få göra då. Men så tänkte jag att man kan ju göra nått roligt med sin kallufs. Så det gjorde vi. Jag har nästan bara fått positiva reaktioner på den, så jag kör på det här ett tag. Ivart fall tills ikväll. Och kanske lite till. Det beror på vad jag tycker. Jocke trodde att det skulle vara gör snyggt om jga stajla det lite så jag funderar på att vara gör stajlad imorgon bara för att.

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Shit, vad läskigt att se dej i den frisyren! Det är verkligen kvinnlig nazist möter punk/pop...
Det vore kul att se dej IRL i den också. Och det vore kul att se dej staljad också. Och eftersom frisyren är väldigt hård vore det kul att se dej vara lite hård också. Som Hannes bild när han hade rakat av sej allt hår.
Kramar

Ellinor sa...

Bilden på Hannes:
http://audiovector.blogg.se/images/2008/img_1693_13999201.jpg